برای تماس کلیک کنید 02166594014

لمینت گونی چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 26 ارديبهشت 1400 در ساعت 11 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

لمینت گونی چیست؟

لمینت نوعی پلیمر (پلی اتیلن) است که به صورت کوتینگ (مواد مذاب) روی سطح کیسه با ضخامت 20 میکرون ریخته میشود. این لایه خاصیت ضد رطوبت دارد و بدلیل داشتن سطح صاف چاپ روی کیسه بهتر شده و چون ضخامت کیسه بالا میرود استحکام کیسه بیشتر و مقاوم تر میگردد.

توجه داشته باشید که لمینت (کیسه لمینت) موجب موجب ممانعت نسبی نفوذ رطوبت میشود و به هیچ عنوان گونی (کیسه لمینت) را ضد آب نمیسازد. در صورتی که ممانعت از رطوبت بیشتر مد نظر باشد معمولا استفاده از لایه پلی اتیلن (نایلون )  داخلی گونی (کیسه لمینت) توصیه میشود .

تفاوت بین استفاده از لمینت (کیسه لمینت)و لایه پلی اتیلن (نایلون ) در این است که تا چه حدی عدم نفوذ رطوبت اهمیت دارد. در هر حال بایستی توجه نمایید که گونی ها (کیسه لمینت) در حالت استاندارد100% ضد آب نیستند.

شرکت پتروبافت تولید کننده  تخصصی انواع کیسه و گونی لمینت است و تاکنون به صنایع و تولیدکنندگان مختلفی در سراسر کشور خدمت رسانی نموده است .

مشخصات فنی کیسه گونی لمینت (ضد آب)

کیسه های پلی پروپیلن لمینت ویژگی های نظیر سطح صاف با قابلیت چاپ پذیری زیباتر با امکان اضافه نمودن گاست,دو لایه بودن مقاومت کششی و فشاری بالا ضد رطوبت ,نور وبو و نوع رنگ و قابلیت چاپ 4 رنگ را به صورت تفکیکی را دارند و هچنین به صورت برش گرم و سرد تولید میگردند.

عرض کیسه گونی لمینت از 25 سانتی متر تا 10/2 متر (دو لایه) و طول آن بنا به سفارش مشتری تعیین می گردد این گونی ها همچنین این قابلیت را دارند که به صورت تک لا نیز تولید گردند . رنگ کیسه گونی لمینت بنا به سفارش مشتری تولید میگردد. وزن این گونی ها نیز بنا به عرض و نوع سفارش و مصرف مشتری متغییر است. مواد تشکیل دهنده روکش لمینت (پی.ایی) + پلی پروپیلن (پ.پ) هستند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :