برای تماس کلیک کنید 02166594014

بهترین فروشگاه خرید گونی پلاستیکی در تهران

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 28 خرداد 1401 در ساعت 9 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین فروشگاه خرید گونی پلاستیکی در تهران

امروزه خرید گونی های پلاستیکی در بیشتر صنایع و کارخانه های تهران نیاز ضروری محسوب می شود. مهمترین کاربرد آن ها نیز بسته بندی محصولات در کارخانه جات مختلف است.این گونی ها در مقایسه با گزینه های دیگر ویزگی های قابل توجهی را ارایه می دهند که باعث شده تقاضا برای استفاده از این محصولات افزایش پیدا کند. علاوه بر آن ماهیت شهر تهران نیز به عنوان یک شهر صنعتی باعث افزایش تولید کنندگان گونی پلاستیکی در تهران شده است . در ادامه به کاربردهای مختلف این گونی ها در اصفهان می پردازیم . همچنین در پایان این مقاله از کیسه بافی پتروبافت  شما را بایکی از بهترین مراکز فروش گونی پلاستیکی درتهران آشنا می کنیم :

کاربرد گونی های پلاستیکی

فناوری های مدرن و استفاده از تکنیک های روز در صنعت ساخت گونی باعث تولید انواع مختلف آن ها شده است .بنابراین کاربردهای بیشتری نیز پیدا کرده اند .مانند:

استفاده از انواع گونی برای بسته بندی محصولات

حمل و نقل مواد غذایی و کشاورزی مانند کیسه برنج و گونی حبوبات

کیسه شن و ماسه و سایر مصالح ساختمانی

گونی نمای ساختمان

مصرف در صنعت شهر سازی مانند قیر گونی کردن خیابان ها

مصارف خانگی و کیسه های خرید برای منازل

استفاده به عنوان گونی نخاله های ساختمانی

علل خرید انواع گونی پلاستیکی در تهران

زمانی که صحبت از خرید گونی های پلاستیکی در تهران می شود,بلافاصله ویزگی های انواع مختلف آن به ذهن می آید .مزایا و ویژگی هایی که باعث می شود در شهری مانند تهران با تعداد کارخانه های زیاد زمین های کشاورزی وسیع و سیستم حمل و نقل و ارسال گسترده میزان فروش گونی های پلاستیکی بیشتر باشد. برخی از این ویژگی ها شامل این موارد است :

قیمت ارزان گونی پلاستیکی

قیمت گونی های پلاستیکی در تهران باعث می شود خرید آن ها نسبت به سایر کیسه هایی که برای بسته بندی به کار می روند , مقرون به صرفه تر باشد. به طور مثال کیسه گونی های کنفی در برابر انواع گونی های پلاستیکی ,قیمتی تقریبا دو برابر دارند . همین امر باعث شده است صنایعی که احتیاج به مصرف انبوه و تعداد بالا از این محصولات دارند سراغ تولید کننده های گونی پلاستیکی در اصفهان بروند و خرید خود را به صورت عمده ومستقیم از تولید کننده انجام دهند.

مقاوم در برابر تغییرات جوی و رطوبت

در درجه اول باید در نظر بگیرید که گونی های پلاستیکی که از پروپیلن ساخته شده اند ,نسبت به سایر گونی ها نفوذ ناپذیرتر هستند . در نتیجه انواع گونی های پلاستیکی پلی پروپیلن کنترل بیشتری بر روی رطوبت و محافظت از محصولاتی که در ان ها نگهداری می شوند دارند.اما این به تنهایی کافی به نظر نمی رسد . برای مقاومت کافی دربرابر رطوبت باید ان ها را لمینت کرد. گونی های پلاستیکی لمینت شده علاوه بر مقاومت در برابر باران و برف و نفود آب از استحکام بیشتری نیز برخوردارند. به همین منظور است که فروش گونی های پلاستیکی در تهران بیشتر از بین کیسه های پلی پروپیلن یا همان گونی های ضد آب است.

سازگار با محیط زیست

به دلیل زیاد شدن فضولات غیر قابل بازیافت در جهان برای همگان مهم است که از محصولی استفاده کنند که کمترین میزان آسیب را به طبیعت وارد کند . به همین دلیل است که خرید گونی های پلاستیکی در تهران به دلیل قابلیت بازیافت و استفاده مجدد از ان ها بیشتر است .از ان جایی که گونی های پلی پروپیلن به صورت بیو لوژیکی قابل تجزیه می باشند .از این نظر نسبت به محصولات سنتی ویژگی های بهتری دارند.

قابلیت چاپ روی گونی

وجود مراکز زیادی برای چاپ روی کیسه گونی های پلاستیکی در تهران باعث سهولت استفاده از این محصولات شده است .زیرا در عصر جدید که بازاریابی و تبلیغات حرف اول را می زند ,لازم است که هنگام فروش محصولات حداقل نام و شماره تلفن تولیدی یا کارخانه روی آن حک شود,حتی اگر آن ها را با گونی ها بسته بندی کرده باشیم .چاپ روی گونی های لمینت شده بسیار ساده تر و راحت تر انجام می شود. در اثر بخشی تبلیغاتی گونی های لمینت همین بس که می توانند به افزایش آگاهی از کارخانه یا شرکت تولیدی و حمل و نقل شما کمک کنند .شما می توانید انتخاب گسترده ای میان رنگها شکل و اندازه های موجود برای تهیه این محصولات داشته باشید .

استحکام زیاد گونی پلاستیکی

گونی های پلاستیکی تولید شده از پلی پروپیلن بسیار مستحکم بوده و عملکرد خوبی در برابر حمل و نقل اقلام  سنگین ارایه می دهند . آن ها در شرایط سخت نسبت به پلاستیک های دیگر ماندگاری بالاتری دارند و حتی در دمای زیاد شکل خود را حفظ کرده و مقاومت زیادی نشان می دهند . به همین دلیل خرید گونی پلاستیکی در تهران از جنس پلی پروپیلن برای حمل و نقل ذخیره سازی کالاهای مختلف مثل سیمان غلات مواد شیمیایی برنج شکر خوراک دام و سایر اقلام بسیار توصیه می شود. از آن جایی که جابجایی هوا درون این کیسه های بسته بندی به راحتی انجام می شود , شرایط نگهداری در آن ها به خوبی صورت می گیرد . در تولید گونی های پلاستیکی در تهران  نیز به بافت دو جهته الیاف توجه زیادی می شود. این کار باعث استحکام و دوام بیشتر این محصولات می شود.

مقاوم در برابر حشرات

گونی های پلاستیکی ضد آب و ضد آفتاب به دلیل خواص شیمیایی و فیزیکی و مواد تشکیل دهنده آن ها ,قابلیت ذخیره سازی مواد غذایی را به گونه ای فراهم می کنند که حشرات و جانوران موذی به آن ها آسیب نزنند . در نتیجه می توان  با اطمینان بیشتری به بسته بندی مواد غذایی با گونی های پلاستیکی و نگهداری و ذخیره سازی آن ها در سوله ها و انبار ها پرداخت . به علاوه انتقال مواد غذایی از شهر تهران به سراسر کشور نیز باعث شده است خرید گونی پلاستیکی در تهران بیش از پیش حایز اهمیت باشد.

مقاومت در برابر اشعه های خورشیدی

فروش گونی های پلاستیکی در تهران بیشتر به صورت ضد آفتاب است.زیرا ترکیب های ضد یو وی به کار رفته در گونی های پلاستیکی ضد آفتاب باعث شده تا این محصولات در برابر اشعه های خورشید دوام بیشتری داشته باشند. همین امر باعث می شود در شهری مانند تهران که بیشتر مواقع سال با تابش مستقیم خورشید و آسمانی صاف همراه است ,لزوم خرید گونی های ضد آفتاب پلاستیکی بیشتر احساس شود. دلیل آن نیز جلوگیری از آسیب های جدی وارد شده به محصولات در برابر نور خورشید و خراب شدن آن هاست.

بهترین مرکز خرید گونی پلاستیکی در تهران

اگر شما مصرف کننده ثابت گونی های پلاستیکی باشید می دانید که گونی های شرکت پتروبافت به دلیل دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت ,بهترین پارچه گونی ها را نسبت به همتایان خود دارد .

 فروشگاه کیسه و گونی,تولیدکننده انواع کیسه و گونی,پاکت 3 لایه,گونی کامپوزیت,کیسه صدفی,پاکت صدفی,گونی کاغذی,پاکت لمینت,کیسه لمینت,کیسه گونی لمینت,گونی تک لایه,گونی معمولی,گونی لمینت ضد آب,انواع گونی لمینت ,انواع گونی لمینت 2 لایه,

 

 

 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :