برای تماس کلیک کنید 02166594014

کاربرد کیسه لمینه چیست

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 8 تير 1400 در ساعت 11 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کاربرد کیسه لمینه چیست :

کیسه لمینت دارای موارد کاربردی بسیار زیادی است,از جمله در دامداری ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد زیرا می توان تولیدات دامی و همچنین مواد خوراک دام را درون آنها قرار داد بدون اینکه آسیبی به آنها برسد , همچنین از این نوع کیسه ها برای پر کردن خشکبار و در کشاورزی و همچنین برای تولیدات خشک با اطمینان کامل استفاده کرد. این نوع کیسه لمینه که دارای مزایای بسیار زیادی است برای بسته بندی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال آنها برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود یا اینکه انواع محصولات خشک درون آنها قرار داده می شود.

کیسه لمینت دو لایه :

این نوع کیسه ها که مقاومت بسیار عالی در برابر رطوبت دارند از یک لایه لمینت و یک لایه نایلون ساخته می شوند و معمولا شبیه به کیسه هایی هستند که یک سر آنها باز است و از پایین کیسه کاملا دوخته شده است. با توجه به داشتن لایه نایلونی قطعا این نوع کیسه بسیار عالی عمل کرده برای اینکه آب به داخل کیسه ها نفوذ نکند و از طرفی رطوبت را حفظ می کند. به همین دلیل استحکام و مقاومت کیسه لمینت است که به راحتی برای حمل مواد شیمیایی و پتروشیمی مورد استفاده قرار میگیرند . همانطور که قبلا نیز اشاره کردم جنس لایه بیرونی از پرو پیلن و جنس لایه محافظتی داخلی این نوع کیسه از پرو اتیلن است که باعث می شود مواد درون این کیسه ها دچار خوردگی نشوند. البته این نوع کیسه ها معمولا برای مقاومت بیشتر کاملا لبه دوزی خواهند شد.

تولید کیسه لمینت دو لایه :

در بین تولید کنندگان پیشرو در کیسه لمینت دو لایه و بسته های بسته بندی دولایه برای انواع مختلف محصولات در اشکال , اندازه ها و طرح های مختلف برای صنایع مختلف در ایران تولید کننده های زیادی وجود دارد . ما در بازار راه حل های بسته بندی انعطاف پذیر نوآورانه با هر ماده قابل تصور از جمله چند لایه ها و فویل چند لایه چاپ شده بر روی کیسه لمینه تولید کرده که برای صنایع مختلف که مزایای بی شماری برای مصرف کنندگان دارد این نوع کیسه ها بکار می روند همچنین توانایی انجام طرح های پر جنب و جوش و چشم نواز که مارک تجاری شما را برجسته می کند ، توسط یک تولید کننده ارائه می شود. بنابراین تیم های تولید کننده کیسه لمینت در ایران برای توسعه راه حل های طراحی شده و حفظ و ارائه حداکثر دوام با همدیگر همکاری کنند

کیسه فشرده از نوع لمینت که ضد آب است :

گونی هایی که به شکل فشرده از نوع لمینت تولید می شوند گزینه بسیار مناسبی برای محصولاتی هستند که در برابر آفتاب قرار می گیرند، این نوع گونی ها که دارای عرضی در حدود 1 تا 4 متر هستند معمولا با توجه به نظر مشتری تولید می شوند و هم در برابر آب و هم در برابر آفتاب بسیار تحمل بالایی دارند و هم چنین در رنگ های سفید و طوسی و به شکل رنگ کرافت دیده می شوند. البته باید بدانید که تولید کیسه لمینت معمولا در کارخانه و کارگاه های ایرانی به شکل بسیار عالی تولید می شود و معمولا تولید کننده تمامی استاندارد های لازم برای ساخت این نوع کیسه ها را در نظر می گیرد.

گونی از نوع پلاستیکی لمینت :

باید بدانید که این نوع گونی نیز یکی از انواع کیسه لمینت است که دارای عرضی در حدود 4 تا 8 متر و طولی در حدود 40 تا 75 متر هستند و البته به دلیل اینکه رول مانند ساخته می شوند با توجه به درخواست مشتری نیز می توانند تولید شوند، این نوع کیسه های پلاستیکی از جنس لمینت نیز حتی در برابر آفتاب خارجی نیز مقاوم هستند.

 

کاربرد کیسه لمینه,کیسه لمینت دولایه,تولید کیسه لمینت دولایه,کیسه فشرده از نوع لمینت که ضد آب است,گونی از نوع پلاستیکی لمینت,

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :