برای تماس کلیک کنید 02166594014

رول گونی پلاستیکی متری (رول گونی پلاستیکی متری (ابعاد ,انواع و قیمت )ابعاد ,انواع و قیمت )

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 28 خرداد 1401 در ساعت 9 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

رول  گونی پلاستیکی متری (ابعاد ,انواع و قیمت )

رول گونی پلاستیکی برای مصارف عمده ,یکی از تولیدات رایج کارخانه های تولید کیسه و پارچه گونی است. انواع گونی ها ,به صورت رول هایی در ابعاد مختلف عرضه می شود. یکی از مهمترین انواع آن ها رول گونی های پلاستیکی می باشد. اهمیت آن ها به دلیل کاربرد زیاد آن ها است .رول گونی های پلاستیکی انواع مختلف دارند .تولید رول گونی های ضد آب و ضد آفتاب از رایج ترین محصولات در این زمینه می باشد . در مقاله زیر از سایت پتروبافت به شرح انواع رول گونی پلاستیکی و نحوه تولید آن می پردازیم :

ویژگی های رول های پلاستیکی

برتری رول ها نسبت به تولیدات دیگر مربوط به ابعاد جنس و قیمت آن ها می باشد . در ادامه به اختصار به توضیح ویژگی این گونی ها می پردازیم :

ابعاد رول ها به گونه ای است که برش آن ها بر اساس نیاز خریدار انجام می شود .

برتری گونی های پلاستیکی به گونی های کنفی یا نخی به سبک بودن آن هاست.

از این رول ها می توان کیسه هایی برای مصارف مختلف تولید کرد .

قیمت رول های پلاستیکی نسبت به همتایان خود مناسب تر است .

انواع رول گونی و کاربرد آن ها

رول های گونی پلاستیکی با مواد مختلفی تولید می شوند.پلی پروپیلن دو مواد پلیمری معروفی هستند که در تولید این رول ها به کار برده می شوند .ساخت و ویژگی رول گونی های پروپیلن و پلی اتیلن تفاوت چندانی با هم ندارند. تنها تفاوت آن ها در میزان کش سانی و استحکامشان است . کارخانه جات تولید رول گونی ها ی پلاستیکی برحسب نیاز مشتری و زمینه کاریشان ,از یکی از این مواد ,یا گاهی هر دوی آن ها استفاده میکنند . این رول ها برحسب مقاومتشان در برابر رطوبت و آب به انواع مختلفی تقسیم می شوند . در ادامه به توضیح انواع آن ها می پردازیم :

رول ساده

رول گونی های ساده یک لایه هستند .یک لایه بودن آن ها به این معنی است که در هنگام ساخت از لایه لمینت استفاده نشده است . همچنین بافت این رول ها به مواد یو وی یا ضد آفتاب آغشته نشده اند. کاربرد رول گونی های پلاستیکی ساده به عنوان گونی ساختمانی می باشد .همچنین می توان از آن ها کیسه های پلاستیکی برای مصارف و خرید خانگی تهیه کرد .

رول ضد آفتاب

در هنگام تولید رول پلاستیکی ضد آب ,یک لایه لمینت روی بافت پارچه کشیده می شود . این کار هم آن ها را در برابر رطوبت و آب مقاوم می کند و هم با دو لایه کردن آن ها مقاومتشان را در برابر اجسام سنگین بیشتر می کند . کاربرد رول گونی های پلاستیکی ضد آب بیشتر به عنوان گونی نمای ساختمان است . به کار بردن آن ها به عنوان محافط دور ساختمان باعث می شود در هنگام بارندگی آب به داخل ساختمان نفوذ نکند. همچنین از این گونی ها برای قیرگونی خیابان ها و جاده ها نیز استفاده می کنند .

رول ضد آب و آفتاب

چنانچه در تولید این محصولات از مواد یو وی و لایه لمینت شده با هم استفاده شود ,این گونی ها را تبدیل به رول های ضد آفتاب و ضد آب می کند . به همین دلیل مقاومت این پارچه ها ,هم در برابر آفتاب و هم رطوبت و آب زیاد است . بیشترین کاربرد رول های ضد آفتاب و ضد آب ,استفاده آن ها به عنوان سایه بان و نمای ساختمان است.

ابعاد و قیمت رول های پلاستیکی

ابعاد رول های پلاستیکی متری متفاوت است . اما معمولا در کارخانه جات و تولیدی های رول های پلاستیکی ابعاد استانداردی وجود دارد.عرض این رول گونی ها از 30 سانتی متر تا 4 متر متفاوت است . خرید رول های پلاستیکی متری در طول های 150تا 250 متر امکان پذیر است . این ابعاد نسبت به درخواست و سفارش مشتری قابل تغییر است . قیمت هر رول نیز بر اساس برش و متراژ آ نها تغییر می کند.

تولید رول گونی پلاستیکی

تولید این پارچه ها بر حسب مواد به کار برده در این گونی ها یا میزان تولیدشان ,در کارخانجات یا تولیدی های کوچکتر ساخته می شود این پارچه های تولید شده در آن ها نیز کیفیت بیشتری داشته باشد .باید در نظر داشت که قیمت هر متر رول های پلاستیکی که با ماشین آلات پیشرفته تولید می شوند نیز از سایر آن ها بیشتر است .تولید کنندگان کیسه لمینت ,بهترین نواع این رول گونی ها را ارایه می دهند.

 مرکز فروش رول گونی های پلاستیکی

یکی از معتبر ترین فروشندگان رول های پلاستیکی در تهران کیسه بافی پتروبافت  می باشد. این مرکز مجموعه ای از انواع رول ها را از بهترین تولید کنندگان رول های پلاستیکی تهیه کرده است . این نمونه ها با مناسب ترین  قیمت در اختیار خریداران عزیز قرار داده می شود. با مراجعه به سایت پتروبافت و شماره تماس های درج شده شما می توانید بهترین کیفیت کیسه و مناسب ترین قیمت خریداری بفرمایید .

گونی معمولی,گونی لمینت,گونی صادراتی,انواع کیسه و گونی,انواع گونی 3لایه,تولید پاکت کامپوزیت تولید پاکت صدفی,

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :