برای تماس کلیک کنید 02166594014

فروش پارچه برزنت رنگی در انواع رنگ های مختلف

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 28 خرداد 1401 در ساعت 9 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش پارچه برزنت رنگی در انواع رنگ های مختلف

امروزه با پیشرفت صنعت نساجی محدودیت در تولید انواع پارچه های برزنت در رنگ های مختلف برداشته شده و تولید پارچه های برزنت رنگی تحولی بزرگ در تولید این پارچه ها ایجاد کرده است. همین ایجاد تنوع در تولید آن ها نیز باعث بالا رفتن میزان عرضه و تقاضا وبالا رفتن میزان خرید برزنت رنگی شد . برای اینکه با چگونگی تولید  این پارچه ها و کاربردهای مختلف آنها آشنا شوید,می توانید ادامه این مقاله از پتروبافت را مطالعه کنید . در آخر نیز با بهترین مرکز فروش این محصولات آشنا می شوید.

احساس نیاز به تولید پارچه برزنت رنگی

در ابتدای این پارچه ها , تنها چیزی که برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان آن مطرح بود مستحکم و مقاوم بودن آن ها بود . به طوری که تولید برزنت های ضخیم بیشترین طرفدار را داشت .که ضد آب بودن این برزنت ها یکی دیگر از ویژگی هایی بود که همزمان با استحکامشان ایجاد شد . در آن زمان کاربرد این پارچه ها به گونه ای بود که چندان رنگ آن ها مهم نبود. بنابراین تولید آن ها بیشتر با رنگ های آبی ,تیره یا به صورت برزنت های سفید بود.

پس از ایجاد تحولات زیادی در تکنولوژی پارچه بافی تولید برزنت های نازک و سبک ,کاربردهای بسیار زیادتری برای آنها ایجاد و باعث شد مشتریان آن ها به رنگ های آن ها نیز بیشتر اهمیت بدهند . بنابراین تولید کنندگان همراه با این تحول در سلیقه در سلیقه و نیاز,به تولید پارچه برزنت های رنگی دست زدند.

کاربردهای پارچه برزنت های رنگی

سال هاست که از تولید پارچه برزنت های رنگی می گذرد و هر روز به کاربردهای آن ها اضافه می شود. به گونه ای که رنگ های ثابتی از این پارچه ها در صنایع مختلف جای خود را به این پارچه های رنگی داده است . هرچند هنوز هم در بعضی از کسب و کارها برای خرید برزنت ها تنها به کیفیت آن ها دقت می کنند و مانند برزنت های نسوز ,رنگ آن ها چندان کارایی و اهمیتی برایشان ندارد . با ما همراه باشید تا با کاربردهای مختلف  این محصولات آشنا شوید :

تولید پوشاک ,کیف و کفش با برزنت های رنگی

زمانی که تولید کنندگان به دلیل استحکام و ضد آب بودن برزنت ها از آن ها در تولید کیف و کفش و انواع لباس استفاده کردند,تنها مشکلی که با آن ها داشتند کم بودن تنوع رنگی آن ها بود . به همین دلیل بود که با روی کار آمدن پارچه برزنت های رنگی این مشکل نیز حل شد. به همین خاطر است که در حال حاضر برزنت هایی که برای دوخت کیف و ساک های ورزشی به کار برده می شوند یا آن هایی که در دوخت لباس های ورزشی استفاده می شوند در رنگ های متنوع و مختلفی تولید می شوند.

دوخت چادر ترانزیتی با پارچه برزنت رنگی

شاید تا قبل از تولید پارچه های برزنتی رنگی تنها رنگی که برای برزنت های ماشین سنگین در نظر گرفته می شد ,آبی و طوسی بود . به همین دلیل هم بود که سالیان سال چادر خاور و روکش کامیون در این رنگ های محدود دوخته شد.

گونی کنفی,تولید کیسه و گونی لمینت,تولید کیسه و گونی معمولی,تولید گونی لمینت,کیسه لمینت,پاکت کامپوزیت,

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :