برای تماس کلیک کنید 02166594014

تفاوت کیسه کاه پلی پروپیلن با کیسه معمولی

9 / 10
از 5 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 10 شهریور 1400 در ساعت 14 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تفاوت کیسه کاه پلی پروپیلن با کیسه معمولی

در رابطه با تفاوت کیسه کاه پلی پروپیلن با کیسه معمولی باید بیان نکاییم که کیسه های معمولی نازک هستند و به اینکه استحکام و دوام زیادی ندارند نمی توانند مقادیر کاه مورد نظر را به خوبی جا به جا نمایند . اما نمونه های پلی پروپیلن آن دسته از کیسه هایی هستند که دارای روکش می باشند .

همین امر هم سبب دوام کیسه ها شده است و به این ترتیب دیگر کاه به بیرون ریزش پیدا نمی نماید و به درستی از جایی به مکان دیگر انتقال می یابد.

همین امر هم سبب دوام این کیسه ها شده است و به این ترتیب دیگر کاه به بیرون ریزش پیدا نمی نماید و به درستی از جایی به مکان دیگر انتقال می یابد .

کیسه های معمولی در برابر حرارت مقاومت چندانی ندارند اما کیسه های پلی پروپیلن در مقابل حرارت و گرما دوام می آورند و همچنین در برابر خراش مقاوم هستند و در اثر وارد شدن ضربه هم از مواد موجود در کیسه ها محافظت می نمایند.

قیمت هر کیلو کیسه کاه پلی پروپیلن در ایران

قیمت هر کیلو کیسه کاه پلی پروپیلن در ایران هر روز در حال تغییر است زیرا به طور کلی تمام کالاهایی که در بازار ایران به فروش می روند  هر روز با توجه به یک قیمت خاص که در همان روز و همان لحظه تعیین می گردند.

اما در اینجا باید خاطر نشان کنیم که زمانی که این کیسه ها توسط افراد خریدار به طور کیلویی تهیه  می گردند قیمت این نمونه ها پایین می آید. زیرا اصولا روش خرید کیلویی یکی از شیوه های خریدی است که بسیار مناسب و با صرفه میباشد.

بیشتر کسانی که به نوعی با کیسه های کاه سر و کار دارند ترجیح می دهند که این محصول ها را به روش کیلویی بخرند و از این طریق بهترین قیمت این حصول ها را به دست می آورند.

تمام کیسه های کاه که به صورت کیلویی در دسترس مشتری ها قرار می گیرند بسیار مرغوب هستند و از دوام بالایی نیز برخوردار می باشند و مشتری ها می توانند با اطمینان خاطر نسبت به نوع کیفی این کالاها اقدام به خرید کیسه های کاه با قیمت های کیلویی نمایند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :