برای تماس کلیک کنید 02166594014

ارزانترین قیمت عمده فروشی کیسه گونی آرد گندم در یزد

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 8 تير 1400 در ساعت 11 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

ارزانترین قیمت عمده فروشی کیسه گونی آرد گندم در یزد, خرید گونی پلاستیکی سیمان در زاهدان و یزد, قیمت فروش عمده گونی چتایی در قم و اراک, تولید انواع گونی پلاستیکی در قزوین, خریداران عمده گونی پلاستیکی در رشت و گرگان, قیمت گونی آرد گندم صادراتی در یزد ومشهد, خریده عمده گونی دست دوم در شیراز و اصفهان

ارزانترین قیمت عمده فروشی کیسه گونی آرد گندم در یزد

امروزه از کیسه گونی پلاستیکی برای بسته بندی آرد گندم و برنج,و...استفاده می شود.قیمت گونی آرد گندم برای کارخانجات آرد سازیبسیار مهم است. زیرا تیراژسفارش کارخانجات آرد سازیو حجم تولید بسیار زیاد می باشد.

در این مقاله میخوانید:

جهت خرید عمده گونی دست دوم در شیراز و اصفهان به کجا مراجعه کنیم؟

قیمت گونی آرد گندم صادراتی در یزد و مشهد چه تفاوتی دارد؟

خریداران عمده گونی پلاستیکی در گرگان و رشت چه کسانی هستند؟

قیمت فروش عمده گونی چتایی در قم و اراک چقدر است ؟

تولید انواع گونی پلاستیکی در قزوین

خریده عمده گونی پلاستیکی سیمان در زاهدان و یزد

خریده عمده گونی دست دوم در شیراز و اصفهان

استفاده از کیسه گونی پلاستیکی در صنایع مختلفی رواج دارد. برخی از صنایع که از کیسه گونی پلاستیکی استفاده می کنند عبارتند از:

صنایع معدن

صنایع غذایی 

صنایع شیمیایی

صنایع پتروشیمی

صنایع کشاورزی

صنایع دامی

صنایع نفت و گاز

صنایع ساختمانی صنایع دارویی

صنایع بهداشتی

صنایع نظامی

و.....

در بسیاری از این کارخانجات مواد اولیه به صورت کیسه گونی خریداری می شود. کیسه گونی پلاستیکی پس از تخلیه به عنوان کیسه گونی دست دوم به فروش میرسد. افراد صنایع مختلفی به دنبال خرید گونی دست دوم می باشند. جهت خرید عمده گونی دست دوم در شیراز و اصفهان می توانید به مراکز جمع آوری گونی پلاستیکی دست دوم و ضایعات گونی در شهرک های صنعتی مراجعه نمایید.جهت استعلام قیمت گونی آرد گندم می توانید با مشاوران فروش این مجموعه(کیسه گونی بافی پترو بافت ) در تهران تماس گرفته و اقدام به خرید عمده و جزیی نمایید .

قیمت گونی آرد گندم صادراتی در یزد ومشهد

بسیاری از محصولات کشاورزی با استفاده کیسه گونی در بازار به فروش می رسد. برخی از محصولات کشاورزی  به صورت خشکبار یا به صورت آرد شده جهت مصرف در بازار داخل و خارج کشور عرضه می شود.یکی از پرفروش ترین محصولات کشاورزی گندم می باشد. قیمت گونی آرد گندم در تیراژبالا برای کارخانجات آرد سازی بسیار مهمی است. جهت خرید گونی آرد گندم  با ارزانترین قیمت می توانید به کارخانجات گونی بافی در نزدیکترین شهر خود مراجعه نمایید.

همچنین جهت صادرات گونی آرد گندم  به افغانستان و عراق  و روسیه وترکیه و ترکمنستان میتوانید به کارخانجات گونی بافی در تهران و اصفهان و تبریز و مشهد مراجعه نموده و با قیمت درب کارخانه خریداری نمایید .جهت استعلام قیمت گونی آرد گندم می توانید به سادگی از مشاوران فروش این مجموعه (کیسه گونی پتروبافت) مشورت گرفته و با ارزانترین قیمت خریداری نمایید . قیمت گونی آرد گندم صادراتی در یزد و مشهد و تبریز با توجه به نوع ماشین آلات گونی بافی و تیراژ تولید و ابعاد گونی مشخص می گرددو قیمت گونی آرد گندم صادراتی اعلام می شود.

خریداران عمده گونی پلاستیکی در رشت و گرگان

همانطور که گفته شد گونی پلاستیکی جهت حمل و بسته بندی محصولات غذایی و شیمیایی استفاده می شود. صنایع مختلف و افراد در شمال کشور در رشت و گرگان و ساری از گونی پلاستیکی استفاده می کنند . خریداران عمده کیسه گونی پلاستیکی در رشت گرگان و ساری معمولا صنایع و محصولات غذایی و کشاورزی هستند که جهت فروش در داخل کشور یا صادرات از انواع کیسه گونی پلاستیکی استفاده می کنند.

تولید انواع گونی پلاستیکی در قزوین

گونی پلاستیکی با توجه به نوع محصولی که درون آن ریخته می شود. در انواع مختلف تولید می گردد. برخی محصولات باید در کیسه گونی مخصوص بسته بندی شودتا از خراب شدن و فساد آن جلوگیری شود.با توجه به استانداردهای صنعتی و بهداشتی از گونی های مختلفی استفاده می گردد. کیسه گونی پلاستیکی در انواع زیر تولید می گردد:

کیسه گونی ساده

کیسه گونی لمینت

کیسه گونی کامپوزیت

کیسه گونی نایلون دار

کیسه گونی سیمان

کیسه گونی جامبو

با توجه به نیاز خود به انواع کیسه گونی می توانید با مشاور فروش این مجموعه (کیسه گونی پتروبافت) تماس گرفته و با ارزانترین قیمت کیسه گونی خود را خرید نمایید.

قیمت فروش عمده گونی چتایی در قم و اراک

استفاده از گونی چتایی از سالیان بسیار دور مرسوم بوده است . گونی چتایی کاربرهای مختلفی دارد. مانند گونی دوزی برای محصولات غذایی و معدنی و ساختمانی . مهمترین کاربرد گونی چتایی جهت قیر گونی از گذشته های دور بوده است. گونی چتایی براساس تراکم بافت درجه بندی می شود که عبارتست از :

گونی کنفی درجه 1

گونی کنفی درجه2

گونی کنفی درجه3

قیمت گونی چتایی براساس دلار محاسبه میشود.چراکه بیش از 90 درصدگونی چتایی موجود در ایران وارداتی بوده و براساس تغییرات نرخ ارز بصورت روزانه اعلام میگردد. قیمت فروش عمده گونی چتایی در قم و اراک و تهران می توانید با مشاورین فروش این مجموعه (کیسه گونی پتروبافت)تماس بگیرید و اطلاع کسب نماییدوگونی چتایی به صورت رول گونی 1000 و2000 یاردی بفروش میرسد.

خرید گونی پلاستیکی سیمان در زاهدان و یزد

استفده از کیسه گونی پلاستیکی امروزه جهت حمل و نقل و بسته بندی بسیاری از محصولات غذایی و شیمیایی و معدنی بسیار کاربرد دارد .تولید کیسه گونی پلاستیکی در کارخانجات گونی بافی انجام می شود. انواع کیسه گونی پلاستیکی عبارتند از:

کیسه گونی پلاستیکی ساده

کیسه گونی لمینت نایلون دار

گونی پلاستیکی کامپوزیت

کیسه گونی سیمان

کیسه گونی جامبو

هر کدام از انواع کیسه گونی کاربردهای مختلفی دارند. یکی از معروفترین انواع کیسه گونی پلاستیکی که برای حمل و بسته بندی سیمان در سالیان اخیر کاربرد دارد  و رواج پیدا کرده است کیسه گونی سیمان ای دی استار می باشد.

استفاده از کیسه گونی سیمان بسیار مقرون به صرفه می باشد که گونی های ای دی استار با انواع دیگر گونی متفاوت میباشد و بدون هیچ دوخت و یا چسب تولید می شود. کیسه  ای دی استار با انواع دیگر گونی متفاوت میباشد. و بدون هیچ دوخت و یا چسب تولید میشود.کیسه  ای دی استار

به صورت دولایه معمولا تولید می گردند یک لایه پلی  پروپیلن و یک لایه پلی اتیلین لمینت می شود. 

ارزانترین قیمت عمده فروشی کیسه گونی آرد گندم در یزد, خرید گونی پلاستیکی سیمان در زاهدان و یزد, قیمت فروش عمده گونی چتایی در قم و اراک, تولید انواع گونی پلاستیکی در قزوین, خریداران عمده گونی پلاستیکی در رشت و گرگان, قیمت گونی آرد گندم صادراتی در یزد ومشهد, خریده عمده گونی دست دوم در شیراز و اصفهان

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :